quinta-feira, 7 de janeiro de 2010

dinheiro na mão é vendaval (cash on hand is heavy rain)

Acredito que o que eu preciso na vida é um amigo judeu. Eu sei, tu deves estar pensando por que eu preciso de um amigo judeu? Simples, todo judeu que eu conheço se dá bem com dinheiro, normalmente ele se dá bem com... muito dinheiro!
Então fica óbvio pra mim que eu preciso de um judeu pra gerenciar a minha vida financeira.
E se isso não der certo, não preciso nem demitir o distinto, basta mandar ele entra no forno.
Ai... lá vem as criticas dos politicamente corretos.


I think what I need in life is a Jewish friend. I know you must be wondering why I need a Jewish friend? Simple, every Jew I know get along with money, he usually gets along with... a lot of money!
So it is obvious to me that I need a Jew pra manage my financial life.
And if that fails, it must not dismiss the separate, just send it into the kiln.
Auch... there has been criticism from the politically correct.